Är så trött på allt.


Hej!
Inatt sov jag hos Ellan. Igår satt vi och lyssnade på lugna och mysiga låtar och det slutade med att båda satt och grät. Och då menar jag grät. Hon satt och tröstade mig hela tiden. Jag säger bara att Ellan, henne skulle jag inte klara mig utan. Ingen av oss kände oss speciellt bra när vi vaknade. Så Ellan stannade hemma och jag funderar också på att vara hemma idag. Pågrund av en massa anledningar. Anledningarna är att jag inte mår bra i kroppen eller själen längre. Vet inte vad jag ska ta mig till. Sitter just nu och försöker få i mig frukost. Men mår verkligen inge bra. Idag är det absolut ingen dag för lugna låtar eller sorliga filmer. Skulle gråta till varenda låt och sorgliga scen. Men nu ska jag försöka friska upp mig lite, ta en alvedon och vila lite. Så kanske jag går till skolan lite senare. Vi hörs lite senare bloggen. Var bara tvungen att få prata av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: