All out of love


Kom precis hem till Sebastian. Har varit med Mimmi en stund. Följde med henne när hon skulle sola. Själv orkade man inte det idag. Men ska som sagt sola på onsdag. Just nu är Sebbe inge glad för han tycker att jag tar datan framför honom. Haha, men bloggen går ju före allt. Right? Imorn är det skola för mig & jobb för Sebbe. Så då gäller det att gå upp tidigt. Fy vad jag är trött på morgornar. Kommer knappt upp ur sängen längre. Ligger bara kvar och snozar larmet. Är inte det helt underbart? Men nu ska jag kolla på film. Kanske slänger in ett inlägg lite senare.
JUSTE! Får inte glömma att berätta att min mobil kamera är ju grym, så jag ska börja lägga in lite mer bilder om dagarna. Låter inte det toppen?

Kommentarer
Postat av: dinlindas.blogg.se

jodå det låter toppen, :) <333

2009-03-23 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: