- Reklamera? -

Alla kända bloggare får ju självklart pengar för att reklamera.
Men en sak jag suttit och tänkt på länge, varför tjänar man ens pengar på att blogga? Blogga är ju en jätte rolig grej och självklart en del av min vardag. Och alla skulle vi nog vilja tjäna pengar på att blogga. Tänk er blondinbella liksom? Har hört att hon tjänar minst några tusen för varje inlägg hon skriver. Det är rätt sjukt tycker jag, för vissa inlägg hon lägger in är inte ens intressanta. Inte för att jag säger att jag är mycket bättre än henne, hon är jätte duktig. Det är såklart därför hon blivit känd på att blogga. En känd bloggar jag verkligen inte tycker om är.. Ni vet själva vem jag menar om jag säger STOR FJORTIS BLOGG! Nämner inga namn. Det är i alla fall inte Kissies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: