- Plugga,plugga & plugga -


Fin modellbild på mig.
Ska snart sätta mig ner och plugga till so provet jag har imorgon.
Har precis gjort klart en artikel,en intervju & ett formellt brev i svenskan. Är jag inte hur duktig som helst? Nu gäller det bara att plugga till de två proven jag har imorgon. Har därför inte haft tid till bloggen idag. I know you have missed me! Idag kom Amigo hem till mig en stund, vi kollade lite på tv och så hjälpte han mig med det formella brevet. Det gick kanon. Ska ut och springa ikväll, sedan bär det av till duschen. Imorse när jag vaknade så mådde jag hur illa som helst. Men det är nog för att det börjar bli så varmt ute. Är det någon annan mer än jag som mår otroligt illa på morgonen? Skriver när jag pluggat klart,varit ute och sprungit & tagit en lång och skön dusch. Puss på er..

Kommentarer
Postat av: jeess

du kanske e gravid!

2009-06-02 @ 19:33:47
Postat av: - Jennifer -

Svar Jeess : Varför tror du det? :) Det tror jag verkligen inte att jag är. Och om jag skulle vara det, skulle jag gjort abbort på direkten. Tro mig, jag håller allt koll på sånt där. Jag är inte gravid!

2009-06-02 @ 19:34:56
Postat av: Jessica Chamoun

Ah, jag brukar göra det faktiskt! Jag mår illa av värmen, jag vet inte varför men :O.

2009-06-02 @ 19:35:09
Postat av: - Jennifer -

Svar Jessica Chamoun : Jadu, jag tror det är att vi dricker för lite vatten nu när det håller på och blir sommar :)

2009-06-02 @ 19:56:57
Postat av: Jessica Chamoun ♥

Ah! Det tror jag också ;D.

Men Jennifer :O, det är inte jag som har skrivit första kommentaren :O.

2009-06-03 @ 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: