- Ja,jag vet . Förlåt -


Mys vid bryggan idag.
Förlåt för dålig uppdatering igen. Nu måste jag verkligen skärpa till mig. Igår var jag med Dennis,Benner & Marcelo. Vi gjorde inte så mycket, var hemma hos Dennis och tog det lugnt. Efter det drog jag faktist hem, kände mig ganska trött och besviken. En enkel hemma kväll helt enkelt. Vaknade runt 10.00 idag, mamma kom in och väkte mig. Åt frukost, sedan drog jag ut på en promenad med Jonte och hans lilla hund Maiden. Sedan tog vi en tur till brosjön, satt där och beundrade att solen äntligen kommit fram och lekte med hans hund. När vi väl var där fick vi också en idé, grillparty ikväll. Det ser jag framemot. Ska möta Alice i tumba lite senare, sedan bär det av till stranden.

Saker Jennifer ska hinna göra idag :
- Ta ett mysigt bad
- Måla naglarna
- Gå en promenad med Jonna
- Handla lite grejer till ikväll
- Bestämma outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: