- Äntligen helg -

Hej bloggen!
Sitter just nu här vid datan med Amigo som bara sitter och klagar på hur jag skriver. Ska snart ner till centrum och köpa skor och möta upp mamma och få pengar av henne. Sedan ska jag träffa Emelie, får se vad vi hittar på. Tror jag ska åka och sola solarium också. Om jag hinner med det. Idag har jag druckit hur mycket vatten som helst, känner mig kissnödig hela tiden. Men det beror ju som sagt på b-pillrerna. 

Svar : Jag sa att jag skulle testa dom ett tag eller hur? Och om dom inte funkar och ger biverkningar så är det ju en självklarhet att jag slutar med dom. Jag bryr mig inte om du tycker att jag är för liten för sådant. Det är mitt liv,min kropp och jag som påverkar mig själv. 

Kommentarer
Postat av: linn

de är ditt liv,men jag tycker inte du behöver använda b-piller du är ju smal.

2009-06-06 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: