- And I´m Back -

Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll.
Den mesta tiden av sommarlovet har spenderats med Alice,Dennis,Emelie och Ellan. Men igår var jag faktist med Isabelle Svensson som jag inte varit med på över ett halv år. Så det var jätte trevligt faktist. Vi gjorde inte så mycket, satt ute i solen och fikade. Lite senare drog vi hem till Dennis, där var redan Benner och Markus Nygren. Sedan kom Alice och Sofia dit med. En mysig chillkväll bara. Idag vaknade jag runt 10.00 och fick värsta knäppen och började städa lite i Dennis rum. Det var väl bra för honom, ingen aning vad som flög i mig. Just nu sitter jag hemma, ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Senare ikväll ska jag träffa Emelie Sundberg, Paulina Winbäck och Ellan. Ska bli jätte roligt! Skriver lite senare eller imorn.
Jag och Alice posar lite lätt..

Kommentarer
Postat av: julia

gullungar! :)

2009-07-02 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: