- Hur gör ni ? -

Hur raggar ni på just den killen/tjejen ni är intresserad av?
Skickar ni sms om att träffas, eller som vissa andra : tar kontakt via internet. Raggar ni i verkligheten? Jag är ganska blyg när det gäller om att ragga på en speciell kille jag är intresserad av. Jag och Dennis fick kontakt via Facebook även fast vi hälsat på varandra i skolan förut och så vidare. Sedan träffades vi och det slutade med att vi träffades mer och mer. Ska jag vara ärlig så var det han som började ragga på mig.

Kommentarer
Postat av: Charmknutte

Jag börjar med att lägga fina kommentarer

på tjejens bilder/blogg :) <3

2009-07-01 @ 17:03:07
Postat av: Karolina

Är du och dennis eller vad han heter tillsammans ?

brukar läsa din blogg dagligen och är bara en nyfiken läsare. Hoppas du inte tar illa up :D

2009-07-01 @ 18:26:16
Postat av: Jennifer

Svar Karolina : Ja, det är vi :)

2009-07-01 @ 18:36:12
Postat av: Karolina

Ah det var roligt att höra , när blev ni tillsammans ? :D

2009-07-02 @ 12:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: