- God morgon min sköna -

Gårdagens outfit :

Hej på er allihoppa!
Älskar nya nagelaket jag målat på mina naglar, visst är det fint?
Kom precis hem från donken, har varit och ätit där med min kära mamma. Igår tillbringade jag kvällen med Dennis,Ellan och Alex Dahlin. Vi gjorde inte speciellt mycket, vi satt mest hemma hos Dennis och väntade på att lilla Alice skulle komma dit. Men icke sa nicke, hennes batterier dog på mobilen och hon missade tåget från stan. Så det blev lite sent, så då taggade hon hem till sig istället. Ikväll ska jag vara med Emelie Bästavän, vi funderar på att ha myskväll med film och lite små gottigott. Det kan ju hända att det blir andra planer, men vi har inte setts på länge så vi vill helst träffas och prata, och bara vara vi två först och främst. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan skriva vad jag önskar mig i födelsedags present. Fyller ju år den 7 Juli som sagt!



Jennifer vill ha i födelsedags present :
- En kamera, med tanke på att jag förstörde min för några månader sedan
- Pengar
- Bärbar data
- Locktång
- Nya Cheapmonday skor
- Ljusa Acne Jeansen
& Allt från kläder,skor till smycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: