- Forever Away -


Bilder från igår. Tyvärr blev det ingen på mig!
Igår var en hel festande kväll och riktigt kul var det. Kvällen spenderades med massa roligt folk. Igår kväll när jag kom hem, vart jag riktigt besviken på "mr.hemlig" som sagt att den älskar mig fortfarande. Sen går och sårar mig igen. Men det finns inget annat jag kan säga en att "mr.hemlig" har fått sin andra chans nu och får ingen till. Man ger upp och tröttnar helt enkelt. Men nog talat om de tråkiga sakerna. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Får nämligen inte gå ut för mamma ikväll. Funderar på att dra till min pappa, det är så mysigt att vara på södermalm. Men då innebär ju det samma sak där. Vila vila vila! Nu är det snart dags för mig att ställa mig i duschen och börja fixa mig i ordning. Måste hinna lägga upp dagens outfit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: