Hemma idag igen!


(Vanessa fotade mig & hon är jätteduktig vill jag bara säga)
Har ni någon gång känt att det känns som att ni aldrig frisknar till ? Så känner jag just nu. Kan knappt röra på mig överhuvudtaget, blir bara sängliggande hela dagarna. Jätte tråkigt verkligen. Men nu till det roliga jag tänkte berätta, Jag har nämligen sökt in till en modellagentur & jag fick svar idag. Dom ville att jag skulle komma på en provtagning den 18 Februari. Ska bli jättekul! Lägger antagligen in bilder efter provtagningen, så håll ett öga på det!
Kollade precis klart på Top Model & nu ska jag ta min medicin som jag blir så himla trött av. Blir väl sleep-time efter det troligtvis. Ni får ha det så bra. Bloggar lite mer senare

Kommentarer
Postat av: vannu.blogg.se

vad roligt! :D

2009-01-28 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: