Tillbaka!


(Bild på Lina & Mig, visst var vi bruna?)
Nu är jag tillbaka på bloggfötterna igen. Har hänt mycket skit på sista tiden. Har inte mått så bra, men nu äntligen börjar jag återhämta mig. Äter just nu medicin mot halsfluss också, så jag är på bättringspår. Jätte skönt verkligen! Juste, för er som inte visste. Så byter jag skola nu till Kunskapskolan. Kommer sakna de flesta i broängen. Kom ihåg det & ni vet vilka ni är. Ikväll ska jag & mimmi dra & sola, själv får man inte sola länge alls efter som jag är sjuk & äter medicin. Men känner verkligen att jag måste. Börjar bli blek igen! Men nu ska jag snart på möte i Broängen, måste fixa mig iordning. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Lina

nej men hah vad jag serut! :P



kommer sakna dej massor

2009-02-18 @ 15:16:31
Postat av: anonym

Synd att du ska sluta!

Du ger våran skola klass på nått sätt .. ''/

2009-02-18 @ 17:52:57
Postat av: Jennifer

svar till Lina : hihi lika söt som alltid! kommer sakna dig också vännen.



svar till anonym : HAHA! gulligt sagt av dig :) men nej!

2009-02-18 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: