Sitter här igen

Sitter på pappas jobb med laptopen. Ni kanske undrar varför jag sitter med halsduk & jacka och hela köret. Men jag fryser så fruktansvärt. Ska det aldrig bli vår undrar man? Emelie stackaren kom precis hem från tandläkaren, och har varit och dragit ut två tänder & lagat ett hål . Älsklingen då. Nu snart, ska jag äntligen fixa mobilen. Ni anar inte hur mycket jag har längtat. Hihi, ikväll ska jag träffa Mimmi. Vi ska kanske dra & träffa Victor & Henke. Får se vad som händer. But now i have too keep going

Kommentarer
Postat av: Mimmi Singman

Matti ringde också så han verkde ha någon plan för ikväll så vi kan väl försöka dra med victor och henrik :D

2009-02-23 @ 15:41:47
Postat av: ida

gillar din blogg :)

2009-02-23 @ 17:49:06
Postat av: Jennifer

svar till Mimmi : Haha okej :D

svar till Ida : Tackar :)

2009-02-23 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: