- Its so "otroligt" -


En trött Jennifer & Daniella på bussen hem igår.
Hej bloggen!
Kom precis hem, har varit hos Marcus nästan hela dagen och en stund med Mimmi nu på kvällen, följde med henne när hon skulle handla sedan träffade vi några stycken i centrum. Nu ska jag snart ut igen och möta Daniella vid bussen. Vi ska bara träffas en stund på gården och ha lite girlytalk, skönt att prata av sig ibland. Ikväll blir det hemma kväll för mig, eftersom de flesta av mina vänner börjat skolan redan. Så det finns nästan ingenting att göra tråkigt nog. Nej men nu måste jag springa ut, Daniella väntar. När jag kommer tillbaka kommer ett till upplägg och dagens outfit. SÅ glöm inte att komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: