Svar på tal


Postat av: www.gullefia.blogg.se

vart shoppar du mest? :P

Svar : Jag shoppar för det mesta på gina tricot. Men jag shoppar också på H&M,BikBok,Cubus,MQ & massa sånt. Jag hade faktist tänkt att kolla in den nya affären new yorker som ligger i skärholmen. Alla snackar om den just nu. Så måste faktist bara kika in där.

Postat av: http://eelinwiren.blogg.se

du hittar ett popcorn i ditt örngott, det är inte förstört på något sätt och det är helt normalt till färgen och luktar som popcorn. Skulle du äta det? varför/varför inte?

Svar : Sjuk fråga. NEXT!

Postat av: Jessica

Hej! Jennifer. Jag ville fråga dig, vart du hittar bakrunder till blogg? Alltså letar efter sidor, har du ngn?

Svar : Hej Jessica! Jag gör oftast mina bakgrunder till designs och så. Men om du inte direkt förstår hur man gör sånt så är det alltid ett tips att gå in på google.se och söka på bakgrunder eller något sådant.

Postat av: typjohannas.blogg.se

Har du bra självförtroende?(:
Vilken är din favoritaffär?(:
<3

Svar : Jag har absolut inte bra självförtroende och har aldrig haft det. Jag tycker att jag har många nackdelar på både insidan och utsidan. Sen vet jag inte vad andra tror, de kanske tror att jag har bra självförtroende. Men då borde de tänka om. Min favorit affär är självklart Gina Tricot.

Postat av: :)

hur är du när du träffar nya människor?:)

Svar : Jadu.. Det beror på hur den nya människan är och beter sig. I början kan jag oftast vara lite små blyg. Men sen kommer mitt babblandes igång. Och då slutar det aldrig.

Postat av: http://haschplanta.blogg.se

Vad ska du göra i sommar?
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Klarar du av skolan bra?

Svar : I sommar ska jag nog vara med vänner och bara ta det lugnt. Förutom veckan då jag ska åka till Grekland, som ska bli toppen skönt. Nöjd med mitt liv? Klart jag är nöjd, men det finns vissa delar av mitt liv som jag gärna skulle göra om och göra rätt. Jag klarar väl av skolan rätt bra kan jag faktist säga, Men det finns vissa nackdelar med skolan. De tidiga morgorna. Usch vad jag hatar dom!

Postat av: BETTINA - booak.blogg.se

säg 3-5 okända bloggar som du tycker är bra och 3-5 kända bloggar som du gillar! :)


Svar : Hm.. Mina vänners bloggar är bra - Lina Mimmi Vannu, det är dom jag läser för de mesta.
3 kända bloggar jag läser det är väl : Blondinbella Kenza & Stina-lee

Hoppas ni fick svar på allt ni önskade
Tack för mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: