PÅSKLOV!



Här är en bättre bild på min tungpiercing, för er som inte sätt den redan..

Mimmi
gick precis hem till sig och skulle hämta lite grejer tills ikväll. Ser så framemot kvällen! Jag passar då på att blogga lite just nu, det är så svårt att slita sig. Men det jag egentligen borde göra just nu. Är att göra mig klar, gå ner till centrum & köpa mina nya skor på Din Sko. Men så snäll som jag är så väntar jag ett litet tag till för er hihi. Nu är det äntligen påsklov. Jag ska verkligen spendera den mesta tiden åt min pojkvän och min vän Mimmi. Det har jag bestämt mig för. Vad har ni tänkt göra under påsk?

Kommentarer
Postat av: linah faair.blogg.se

okej vad härligt! Vi kan ju höras i veckan om vi kan träffas eller nått? Ja vi hade det riktigt skoj, jag saknar det också ska du veta! <3

2009-04-04 @ 09:14:44
Postat av: Jennifer

svar Linah : Jo självklart skulle vi kunna göra det :) <3

2009-04-04 @ 16:02:39
Postat av: ida

jag funderar på att pierca tungan men vet inte om jag vågar har i naveln. gjorde d ont? :)

2009-04-06 @ 15:38:59
Postat av: Jennifer

Svar ida : Det gjorde ont att ta i tungan självklart men det är de värt :) I naveln så gjorde det inte speciellt ont! Vad jag tycker.

2009-04-06 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: