- Hallåhallå -

Länge sen nu...

Sitter nu och väntar på att få åka hem. Ska bli så himla skönt att komma hem. Senare ikväll ska jag ut och träffa Alessandro, runt 6-7tiden. Vi har haft en jättetrevlig vecka här nere. Lägger in mer bilder härifrån när jag kommer hem. I helgen ska det ju bli toppen väder äntligen. Första dagarna vi var här var det jätte trisst väder. Men de två sista dagarna kom solen fram.

För alla er som vill att jag ska göra eran design. Så gör jag det när jag kommer hem. När jag har tid & lust som sagt. Det är jätte kul att få så många kommentarer om att jag gör fina designer. Tacktacktack!

Kommentarer
Postat av: typcarros.blogg.se

gör du designer gratis? :o :)

2009-04-25 @ 00:19:11
Postat av: alexochpaul.blogg.se

du gör stört snygga deigner! kan inte du hjälpa mig också? :) <3

2009-04-25 @ 13:30:54
Postat av: Jennifer

Svar typcarros.blogg.se : Japp gör designer gratis :)

Svar alexochpaul.blogg.se : Självklart, lägg till min hotmail så pratar vi mer där om designen & såvidare. [email protected]

2009-04-25 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: