- Guuud, Förlåt! -


Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte uppdaterat men jag har verkligen inte haft tid eller ork. Igår var jag inne på sjukhuset för att kolla vad som vad för fel på mig. Så har fått medicin som vi hämtade ut idag, men väntar fortfarande på provsvar. Hur har ni haft det annars då? Idag har jag också varit på vårdcentralen och gjort nya blodprov för att kolla om jag hade diabetes. Men som tur var så hade jag inte det. Ikväll ska jag till min älskling för att han ville det. Han har varit så orolig över mig de senaste dagarna, så jag måste bara träffa honom.

Dagens Lyckospridare :
Josefiné Örn, Tack för att du finns vid min sida gumman!

Kommentarer
Postat av: Josefine (http://face.devote.se)

DU är bäst, utan tvekan.

Tack för att du alltid lyssnar, du är en ängel!<3

2009-04-14 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: