- Goddag bloggen -


Igår kväll var jag med Alice hela kvällen, följde med henne när hon skulle käka för skitungen hade inte ätit på hela dagen. Sedan åkte vi hem till henne och sov. Jätte mysigt faktist, vi satt ute på hennes tomt på kvällen med varsin filt och satt och snackade om allt . Imorse vaknade vi, pallade inte gå upp så tidigt. Så vi låg kvar ett tag, sedan gick vi ut och satte oss i solen rätt länge. Lite bruna blev vi i alla fall. Just nu sitter vi hemma hos mig, vi har varit i skolan och hämtat pluggrejer. Ikväll så får vi se om jag får gå ut av min mamma, beroende på att jag inte var i skolan imorse. Men hoppas kan man ju alltid göra! Nu sitter Alice och snart somnar. Ska umgås lite nu. Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: