- GLAD PÅSK -


Godmorgon allihoppa.
Har precis blivit jagad runt hela lägenheten av min pojkvän, för att han ville ha datan. Men icke sa nicke, jag ska blogga! Idag är det påsk. Så det innebär hemmakväll med familjen och påskägg (a). Igår kväll var jag ute med Jonna,Sebbe,Micke,Pontus,Sonny & Thomas. De spelade basket ett tag sen gick vi in i idrottshuset för de var så kallt ute. Var tog värmen vägen? Inne i idrottshuset satte vi oss och kollade på Judo ett tag. Sen drog alla hem. När jag kom hem till min älskling så satte vi oss och kollade på film. Men sen började vi små tjaffsa lite. Sen blev allt bra igen. Nu vill älsklingen ha datan tyvärr. Men jag bloggar mer senare när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: