DÅLIG UPPDATERING


Förlåt för att jag inte har bloggat de senaste 2 dagarna. Men har verkligen haft fullt upp. Idag har jag varit med Alessandro en stund. Sedan åkte jag och träffa Lina. Vi drog till fotbollsplanen och kollade på när hennes pojkvän spelade fotboll. Träffade också en gammal vän där . Var jätteroligt! Sedan drog vi ner till Tumba, vi skulle möta Sebastian och lämna hans tröja. Vi träffade Mimmi en snabbis där emellan också. Sedan drog vi hem till mig & lagade lite mat. Ikväll ska jag bara vara hemma för jag varit borta så mycket säger min mamma. Galen hon är som till och med skriver om mig i sin blogg. Nu ska jag & min syster faktist baka. Bloggar lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: