godmorgon!


igår satt jag & pratade med mamma jättelänge. om allt möjligt.
det fick mig att tänka på hur mycket felicia betyder för mig & hur hon ALLTID har funnits där för mig. Jag har betett mig som en skithög mot henne, & jag hoppas verkligen att hon kan förlåta mig.
För nu tänker jag ge bort allt för att få tillbaka henne! jag har insett att jag är ingenting utan henne.
det finns ingen jennifer utan felicia. vi har haft det jätte jobbigt men endå det roligaste man kan ha med en person, jag skulle aldrig lämnat henne. hon är världensbästa människa!
ni vet hon som ni litar på mest, som alltid finns där & som ni verkligen älskar?
det är felicia för mig. hoppas det blir vi igen felicia vännen!

Kommentarer
Postat av: denisé

gullig text :)

2008-09-30 @ 16:35:45
Postat av: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Härligt. Hoppas det löser sig! förresten, hur ändrar man bakgrund på blogg.se till en egen bild?



Maddo

2008-10-01 @ 13:02:44
Postat av: fille sötnos

naaawi vad sööööttttt

2008-10-02 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: