Har tråkigt

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös -  Nej jag tror inte det.
Hånglat med nån riktigt ful -  haha tror inte det.
Hånglat med fler än 50 pers -  hm.. ingen aning.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll -  nejnej :d
Gjort något riktigt dumt - Tyvärr

Gjort något du verkligen ångrar -  jaaaaa..
Varit nykter på nyårsafton -  ja ?
Gjort nått olagligt -  Jag tror det.
Blivit polisanmäld - Nej, verkligen inte.
Fått din mamma att gråta -  Ja tyvärr
Slagit ner någon - Haha tror inte det
Skämts över dina föräldrar -  Haha skoja inte
Skämts över dig själv -  ja
Sagt jag älskar dig och menat det -  Klart man har
Bråkat med din pojkvän - Ja flera gånger
Tar du droger -  nej ?
Dricker du -  ibland
Vilka kläder sover du i - Olika
Vem hatar du verkligen -  några st. 

Varit kär -  Ja,
Har du varit kär i någon du inte haft chans på -  Ja, det kan man väl säga.
Vill du gifta dig -  JAA!
Vill du ha barn -  Ja hur gulligt som helst ju.

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng -  jag ?
Såg dig gråta -  Många i skolan.
Fick dig att gråta - En person som namnet inte vill komma upp på.
Du delade en drink med -  Haha ingen aning
Du gick på bio med - Felicia
Skällde på dig -  mamma (a)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit - Lite smått
Kramat någon - ja
Pussat någon - ja
Köpt någonting - ja
Sjungit - sing star imorse med massa !
Saknat någon -  A :/
Tänkt på någon - Klart jag har 

HAR JAG:


Digitalkamera - Yes,
Telefon på rummet -  Haha räknas mobilen ? (a)
Egen dator - Jaa,
Könssjukdom - Hahah NEJ 

Husdjur - JA en katt
Bra kompisar - många :)
Tar du receptbelagda mediciner - what?


Kommentarer
Postat av: lina

du är utmanad i min blogg!

http://linaekk.blogg.se

2008-10-30 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: