här är mina svar ;

Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå
Hur svarar du i mobiltelefonen?  Hallå
Ringer det mycket till dig?
Ja ganska
Ringer du mycket? som fan.
Vem ringde du senast? matti tror jag.
Antal timmar sömn inatt? 6 timmar
Sov du ensam? ja tyvärr
Vem sov du hos senast? Kommer inte ihåg.
Vem sov hos dig senast? Felicia
Vem vet mest om dig? Lina,Felicia & Matti
Vem vet du mest om? Jag vet ju inte precis allt, men mest om Felicia i så fall!
Vad ser du fram emot? Höstlovet
Vad vill du just nu?  Mysa med någon
Vem längtar du mest efter? Flera st, men mest en person.
Vem vill du helst slippa? Irriterande människor

Vem stör du dig på? Alla irriterande människor
Vem vill du sova bredvid inatt? antingen någon av mina bästavänner, eller en mysig person
Vilken buss åker du oftast? 718
Anser du dig själv snygg? nej verkligen inte
Har du varit kär? klart jag har!
Är du kär nu? det vet man aldrig..
Har någon varit otrogen mot dig? Ja fast otrogen på ett annat sätt
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej, absolut inte!
Har du varit otrogen? Nej det har jag aldrig varit!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? uppraggad såklart haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja det gör jag!
Vad åt du senast? köttbullar & potatismos.
Var är dina syskon just nu? min syster är hos sin kompis Åsa.
Vilken tid gick du upp imorse? typ klockan 8.
Vad gjorde du kl 2 inatt? jag tror jag precis hade pratat klart i telefon.
Vad är det första du gör på morgonen? går upp & gör mig iordning
Vad ska du göra efter det här? Jag ska plugga lite samhälle

Kommentarer
Postat av: Eme

Spanna in min auktion på en supersnygg ASOS klänning!

http://emes.blogg.se/2008/october/traderaauktion-asos-klanning.html

2008-10-08 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: