dålig upptad. (igen!)


Hej, jag känner verkligen att jag har mycket att göra nu förtiden.
Skolan tar den mesta tiden. Men nu tänkte jag iaf berätta om vad jag har gjort idag,
Jag vaknade med värsta huvudvärken, kom försent till lektionen,tappade bort min mobil (men hittade den igen som tur var), ja jag var bara på helt dåligt humör kan man säga.
Efter skolan åkte jag hem först & pluggade lite. Senare åkte jag hem till Jocke, vi kollade på Mamma Mia!
Ingen höjdare direkt. Trodde så mycket mer om den.
Nu ska jag ringa felicia & vi ska prata om vad vi ska ha på oss imorn, kul va? (not)
Känner verkligen att jag knappt orkar bry mig om vad jag har på mig längre. Är så himla trött på morgonen. Imorn ska jag i alla fall ha på mig jeans, ett vitt linne & en svart kofta. Inget märkvärdigt.
Nu ska jag snart sova, är jättetrött.
Ha det bra! (ska försöka förbättra mig att skriva blogg)

Kommentarer
Postat av: vannu.blogg.se

lina berättade varför du va så ledsen..

orkar du bli fotad på söndag eller ska vi skjuta på de?

2008-10-24 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: