Lördag Hos Bästevän

Hej!
Har tyvärr ingen bild att lägga in idag. Är hemma hos Matti nu.
Haha vi hade tänkt & kolla på Madagaskar som går på 5an eller Spiderman 2 som går på 3an just nu. Får se vad det blir, antagligen Madagaskar haha. Idag har jag varit med Emelie under dagen, när jag satt på tåget när jag skulle hem till Matti, insåg jag inte förens en halv timme senare att jag hade satt mig på fel tåg mot västerhaninge. Så åkte ända till Skogås. Och fick ta tåget tillbaka. Typiskt mig. Och på tåget tillbaka var det en gubbe som satt och stirrade på mig väldigt mycket, inget märkvärdigt med det. Ända tills han tog upp ett block & en (bly) penna och började skissa. Först trodde jag att han skrev eller skissade något annat. Ända tills jag såg att varje gång han kollade upp så kollade han på mig & sedan fortsatte han att skissa. Läääskigt värre, men jaja. Nu kom Matti tillbaka, ska sluta skriva nu då. Haha.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: