7 Eleven - Here I Come


(Josefine & Jag hahaha)
Hej, kom precis hem från Matti. Ska nog hoppa i duschen alldeles strax.
Igår var jag med Josefine & Josefine Hallman. Vi drog hem till Josefine H & satt mest och snackade. Kul hade vi, lika galna som alltid. Nu är höstlovet slut för de flesta, men som sagt vi har ju prao i 2veckor nu, skönt att slippa skolan 2 veckor till! Som sagt ska jag ju prao på 7 Eleven på södermalm. Kommer bli att jag håller hus hos pappa de närmsta 2 veckorna. Annars har jag väl inte så mycket mer att berätta förutom att byxorna jag har på mig på bilden är mjukisbyxorna jag köpte i förrigår på H&M, jossan skulle köpa likadana idag hihi.
Nu ska jag kila in i duschen. Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: