lördag & söndag

igår kväll vid ungefär halv 10 kom tim till mig, och berättade för mig hur mycket han älskade mig. & sedan fick han sova över här, & vi låg i sängen och mös & kollade på melodifestivalen. blev riktigt arg över att charlotte kom så långt ner på listan, hon var ju grymast av dom alla ! alla andra fjantade sig bara & vissa kunde inte ens sjunga..
jag,mamma & tim satt och skrattade åt de mesta bidragen. någon som tyckte att russia var värd att vinna?
det tyckte inte jag i !
dom var inge bra alls.. om man frågar mej.
idag har jag & tim solat ända från halv 12 till halv 3, så tyvärr har jag bränt mig på kinderna.
& har värsta huvudvärken nu. men vi hade allt roligt där ute, vi spelade kort, lyssnade på musik & solade. sen åt vi glass också ! MUMS
puss på er alla
image339

Kommentarer
Postat av: anna

alltid gott med glass !
ha det bra

2008-05-25 @ 21:41:07
Postat av: perfectly@

roligt att ni kan ha så bra tillsammans, hoppas du inte börjar flagna sen då jennifer då kan det gå illa! haha ;)

2008-05-25 @ 22:19:36
Postat av: Jenfs

svar till perfectly@ ; nejdå, har tagit en speciell kräm som jag fick av mamsen ! :)

2008-05-25 @ 22:28:15
Postat av: veronica hedström

vad är det för kräm då ? :)

2008-05-26 @ 20:33:25
Postat av: jenfs

svar till veronica hedström ; haha du vet någon typ av kylbalsam till ansiktet från Mary Kay. :)

2008-05-26 @ 20:35:10
Postat av: Anonym

naw va gulligt ;)
du å tim mös :P

2008-05-26 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: