älskling kom hem!

ni vet när man hör speciella låtar, som gör att man antingen tänker på en speciell person eller flera
det är precis så för mig just nu sitter fortfarande uppe & lyssnar på lilrain - adore you
grymt fin låt & den väcker enormt med fina minnen
men just nu kan jag verkligen inte sluta tänka på min älskling tim som fortfarande är på sitt land, fast det posetiva är ju att han kommer antingen hem på fredag eller lördag, jag hoppas på fredagen menmen..
har inte träffat honom sen i lördags & jag saknar honom så himla mycket!
baby, om du läser det här så ska du veta att jag tänker på dej exakt hela tiden!
kom hem nu!

nu ska jag faktist gå & lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: