25 januari 2008

tja hetingar ! , haha idag har jag inte gjort så mkt. vi har firat min mammas födelsedag. & så har jag snackat med linfs & tim i telefon. fast inte samtidigt XD . jag gjorde as snygga frisyrer på mina mamma & min syster. dom blev jätte fina. ! Imorn ska jag,mamma & denisé gå & fota oss. haha gosh as tidigt & pluuuuuus att vi måste åka in till stan UTAN smink. :o gud jag kommer skämmas ihjäl.
men nu ska jag ut & umgås med mamma,syster,mormor,morfar & jimmy (låtsas pappa). haha.
hare bra !

PUSS


Dagens skämt ;
linfs ; vad säger tomten när han ser jenfs & linfs?
jenfs ; jag vet inte.
linfs ; hoe hoe
jenfs ; HAHAHAHAHHAHA

dagens klädsel ;
svart tröja från Zara
sidenband från H&M
image17 image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: