2 januari ,

hejsan, jag vet att jag inte har skrivit på länge. men jag har inte haft tid. men ni ska veta att jag lever ännu idag & jag mår finfint ! det har hänt mkt saker på sistone jul,nyår & ja massor. (; julen i år firade jag med mamma,jimmy,mormor,morfar,moster jeanette & kusiner. jag fick jätteee mkt julklappar i år. Eftersom att min syster denisé är i hong kong så det är liksom hennes julklapp. haha.
lite av mina julklappar ; en adidas tröja, UCLA mjukisbyxor, hårprodukter , smink , parfym (puma), en chocklad ask (hjärtan) & en parfym av min bästevän felicia, en plattång (som man oxå kan locka med) , en rutig pyjamas av mormor&morfar haha , en plånbok med pengar i , fick 500 kr av farmor också & slutligen en ny mobil av min pappa (sony ericsson w910i den röda. SKITA FIN JAO) haha.
hm.. på nyår så var jag hos min farmor med min pappa & min kusin emelie. vi kom dit vid typ 5 tiden . sen satte vi oss o åt skit god mat. Men nu äre så att jag inte kan äta rött kött & då hade farmor självklart gjort iordning det. så jag mådde illa när jag såg det. sen så satte vi oss & kollade lite på tv:n . haha & så när jag o emelie hade as tråkigt (för att farmor tittade på ett bajs-program) så lyssnade vi på musik på min mobil. sen så var tiden inne. halv 12 gick vi ut & sköt upp lite raketer men vi sparade en stor till tolv slaget.
sen åkte vi hem till mig (pappa) & så var jag o emelie as pigga så vi låg & pratade as länge, vi somnade typ inte förens halv 4 om inte mer. sen på tisdagen så åkte jag hem till mamma & så var jag en stund med tim .
& idag har jag inte gjort så mkt, kollat på film . tagit dt lugnt.

puss / eran jennifer o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: