SPORTLOV

dagen började med skola , usch usch. hade vanliga lektioner förutom att på gympan så fick man vara nere i lokalen eller gå en promenad. så jag,linfs & dilara valde lokalen. typ alla valde det.
sen hade vi svenska, då redovisade jag om min bok. den heter ; Livet går vidare.  och handlar om en tjej (katie) som dumpade sin kille, & han vart as arg & han dog samma natt som hon gjorde slut genom att ha krokat med bilen när han var på väg från henne, jahdu boken var bra & spännande, ett riktigt bok tips för er som läser asså, & bild på boken finns där nere haha ! jag brukar inte läsa böcker men vi var tvunga att läsa någon och några veckor senare så skulle man redovisa om den. det gick jätte bra på redovisningen. faktist ! kändes skönt att hare gjort,
sen efter svenskan så hade vi engelska , & vi hade prov. provet var ganska lätt & det gick ganska bra för mig x).
sen hade vi lunch, så då gick jag,linfs,dilara,felicia & aleksandra och åt. det blev tacos , as göött ! =)
sen efter lunchen så hade vi SO, på so:n kollade vi typ på någon konstig film från franska revolutionen. men jag,felicia & dilara satt och snacka. haha ! x) sen slutade vi vid 13:00 & då började SPORLOVET, fyfahn vad sköööönt !! . så då gick jag med dilara en bit & sen så väntade hon med mig på bussen. sen gick hon hem.
annars idag ska jag inte hitta på något, eller vi får se.
skriver senare om det är något.
kram

dagens foto ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: