jag är bäst !

jag har inte pallat skriva på länge , haha sry .
igår 9 februari var jag med felicia , hon sov över hos mig hos min pappa (södermalm). vi hyrde filmer !. två st. foton på dom finns där nere, ! =)& så bubblade vi, det var as härligt ! hahah men min bikini var FÖR STO0R ! , jag fick damp
filmerna var riktigt bra, riktiga filmtips, fast den resident evil var ganska läskig , & ciao bella var jätte bra!
sen så pratade jag med tim i telefonen, som vanligt. sen så somnade jag och felicia vid typ halv 3 tiden nått, vi var uppe as länge & så skulle vi upp as tidigt.
idag 10 februari började med att jag & felicia vaknade vid 10 tiden för att hennes pappa ringde, sen så åt vi frukost i sängen, haha ! sen så vid halv 11 gick vi upp och sminkade oss osv. sen så satte vi oss vi datan en stund, sen så kom hennes pappa och hämtade oss, & skjussade hem mig, för att felicia skulle på någon hästgrej,
sen när jag kom hem var klockan typ 12 , så då åt jag lunch & sms:ade lite med tim, sen så ringde jag linfs och snackade lite med henne. & ikväll kanske jag ska gå och kolla på tims match , som börjar klockan 6 typ.
sen kanske jag ska vara med han efter den,
imorgon har vi fridluftsdag, jag & linfs ska åka skridskor hela dagen . vi valde det. haha ! bilder kommer från imorn då. massoooor ! & bilder på mig från tåget finns där nere & på mina ur-goda muffins från hemkunskapen i torsdags. take that !
men ja det var allt jag hade att säga.
puss hejsvejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: