hej svejs !

tänkte bara berätta lite kort om idah, måste pluggish ! =/ =P
ja dagen började med att jag missade buussen, & fick lov att ta en senare, så då sms:ade jag linfs & bad henne stanna och vänta på mig. & det gjorde hon.
jahdu, sen hade vi alla olika sorters lektioner. men den roligaste var nog matten, för att jag & linfs satt och garvade åt en i våran klass som säger ursäkta när han räcker upp handen (alltså hela tiden). HAHAHA, ;)
sen ja typ slutade vi vid 14:50 . sent men endå . så gick jag med linfs ner till solbo & då kom alice gående mot oss. och då skulle hon också ta bussen. tur, jag slapp ta den ensam ! haha, på bussen satt jag & alice och lyssnade på musik & satt och snackade typ. jahdu, sen mötte jag tim i tumba & sen åkte vi hem till mig.
vi gjorde lite allt möjligt som vanligt, men vi hade as kul iaf !
jahdu, imorn är det torsdag & bara 2 dagar ifrån sportlov. FETT SKÖNT!
men nu ska jag fortsätte plugga & sms:a . HAHA
pussen

dagens dialog ; jag,linfs & dilara vid ett element.
Dilara ; jennifer, är den varm?
jennifer ; aa.
dilara ; ja , jag satt på den.
jennifer & linfs; HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: