dagarna kmr & går

igår (lördag 16 februari) så vaknade jag vid ungefär halv 11 & gick upp och gjorde mig iordning . sen vid typ kvart i 1 skulle jag åka med mamma ner till centrum, hon skulle ta tåget med sina vänninor till ålandsbåten, haha ! själv åkte jag hem till tim,  vi gjorde inget speciellt, ringde & drev med Dilara (vi höll på och göra perversa ljud, dilara blev helt förskräckt), ahahhahah, sen så kollade vi på film (hajen, haha ! bra men läskig, sen så låg vi i sängen & ja gjorde lite allt möjligt. sen så sms:ade jag lite med linfs , (det har bara gått en helg, & jag saknar henne redan som fan) x) , senare vid typ 11-halv 12 åkte jag hem från tim till mormis & morfis haha ! när jag kom hem till dom så åt jag mackor & drack juice haha, mormors hemma gjorda juice x) , för att jag hade inte ätit middag eller lunch, för att jag åt inte hos tim för att jag trodde inte att jag skulle komma hem så sent., sen låg jag typ och sms:ade med tim hela natten så det tog ett tag innan jag somnade. ! ja, sen somnade jag runt 3 tiden kanske.
idag (söndag 17 februari) vaknade jag med värsta huvudvärken, som tur var så hade mormor hela sjukhuset hemma. HAHAHAHA , skojja . men jag tog en huvudvärks-tablett sen gick det över som tur är,& sen åkte mormor och köpte en väska till mig, bilder på den finns där nere ! sen vid 12 tiden körde morfis hem mig. när jag kom hem så var det ingen hemma, så jag skulle göra min egen lunch HAHA, Det blev pankakor, men dom blev brända. "/ sen ringde tim mej och vi snackade ganska länge tills han skulle åka till sin match, (i gnesta), haha dom skulle möta gnesta. skulle egentligen följt med men han kmr hem till mig efter matchen såå , runt 7 tiden maybe.
men nu ska jag ringa & snacka med linfs. =)
hare bra !

min (nya) väska ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: