30 januari

hejsan allihoppa!
idag har jag inte gjort något speciellt, jag har varit i skolan & flummat med linfs såklart. och dilara.
sen efter skolan var jag med carolina för första gången på flera veckor ! vi hade en mys dag, vi köpte godis & sen låg vi och kollade på film, & sen låg vi och snackade om en massa oseriösa & seriösa grejs.
sen vid typ halv 9 så skulle jag ta bussen hem, då följde carolina med mig till busstationen. bussen kom ganska tidigt så vi satt inte där så länge. sen gick hon hem när bussen hade kommit. jag satt & snackade med tim under hela bussresan, haha xD . sen kom jag hem,åt middag & satte mig vid datorn, sen gjorde jag mej iordning för kvällen & gick och la mig i sängen & pratade med tim en stund igen. =)
ja det var typ allt för dagen.
se yah ! / eran jenfs

dagens dialog ;
dilara ; vet ni, när jag var liten var jag konstig. typ dum i huvet !?
jenfs ; men det är du ju fortfarande?
jenfs & linfs ; HAHAHAHAHA

photos , från idag ;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: