28 feb.

hejsan, idag väckte min mamma mig vid halv 9 , guuud för att hon ville att jag skulle äta frukost med henne ;s haha. ;p sen typ har jag kollat på O.C , & suttit vid datorn. alla sover typ så jag har as tråkigt, försökte sova lite förut, men har man väckt mig så kan man inte få mig att sova igen som sagt. haha ! idag ska jag kanske vara med tim, det beror på när hans hockey match är osv. eller så ska jag in till stan och shoppa . vi får se vad som händer !
men jag nås på mobilen hela dagen 0707973944
puss

hade tråkigt, så skrev till det, dagens dialog ;
mamma ; jennifer du är så dum.
jennifer ; jag vet, det går i släckten.
hahaha,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, fett synd ;)

2008-02-28 @ 13:48:48
Postat av: emelie

haha, min mamma e lika jobbig.
PAIN IN THE ASS alltså!
det är bara att leva vidare, haha.
jag vaknade iaf vid 2 idag :D, känns helt rätt.
men ont i ryggen får man iaf. :/

2008-02-29 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: