15 februari

hej,
idag vaknade jag vid ungefär halv 7. sen gick jag upp och gjorde mej iordning.
morgonen började inte så bra, jag var stressad,hade ont i huvudet & höll på att missa bussen.
sen kom jag till skolan , hade ennu mer ont i huvudet & var alldeles förkyld. så jag pallade inte vara med på gympan. när jag kom till skolan kom linfs & mötte mig vid dörren. sen gick vi in i gympa salen.
jag&dilara satt och kollade på , dilara var nämligen också sjuk.
sen så hade vi svenska & redovisade några om sina böcker & sen skulle vi läsa tyst, så då gick jag,linfs&dilara ut och satte oss vid ett element och läste. vi frös så förjävligt! x)
sen hade vi engelska och då forsatte vi kolla på Kyle xy, det är typ en serie som 7:orna tittar på , på fredagar på engelskan. sen hade vi lunch rast , så då gick jag,linfs,dilara,felicia & aleksandra och åt. sen när vi hade ätit klart så gick jag,linfs & dilara och satte oss på golvet vid en spegel. bilder finns där nere ! =)
jahdu, sen hade vi so-skit, skit tråkigt så jag satt och ritade & skrev på mitt sudd, sen slutade vi vid 13:00, så då tog jag kvart över 1 bussen hem, jag gick med linfs & julia dit, sen svängde dom av. på bussen satt jag & lyssnade på musik & sms:ade. sen när jag kom hem så satte jag mej vid datorn (det jag gjorde på datorn ; playahead,msn & blogg), & fortsatte att sms:a. haha är beroende. x)
jahdu, men nu ska jag ringa & snacka lite med tim !
pussen

bilder från idag (lite suddig då men, vi zoomade as mkt) ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: