1 februari

tjäääähna,
idag har jag gjort absolut ingenting. imorse vaknade jag av att jag hade as ont i magen, försökte vila lite men det funkade inte. så jag var hemma från skolan idag.
typ hela dagen idag har jag snackat med tim , han var också hemma och var sjuk (han har öroninflamation stackarn)!
sen så har jag smsat med linfs också. haha som vanligt x)
sen har jag suttit framför datorn&tv:n och deggat, städat mitt rum & diskat åt mamma.
haha annars har jag inte gjort något annat.
men nu ska jag fortsätta prata med min tim (;
pussen

dagens dialog ;
tim ; vad är det för skillnad på en blondin & en mygga?
jennifer ; vet inte.?
tim ; dom slutar suga om man klappar till dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: