Hej bloggisar!


Hej!
Sitter nu framför datan hos Matti, just nu sitter han och äter. Så då passar jag på att blogga lite! Imorn ska jag&Lina in till södermalm och intervjua en sekt. Livets ord, som de kallar det! Det är ett studie besök vi ska dit på. Men är man inne på södermalm så passar man ju på att handla lite också. Jag&Lina tänkte shoppa lite julklappar. Och så tänkte jag hitta någon fin klänning till nyårsafton. Vi får se om jag hittar något! Har inte kunnat lagt in några bilder pågrund av att min mobilkamera är sönder & min digitalkamera. Suuuck, jag lyckas alltid! Men ska se till att fixa dom.
Nu ska jag inte skriva så mycket mer tänkte jag. Skriver kanske lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: