hej, det var allt länge sen


(bilden vart tyvärr dålig pågrund av dålig mobilkamera!)
idag
är jag hur trött som helst & har ont i ryggen. Jag var ju på nrj igår med lottye,jossan & maddis o några till. Men gick mest runt med girlsen. Vi träffade massor med roliga människor som vi stod och dansade med. Artisterna som kom var väl rätt okej, men de bästa var nog Crossfire & LadyGaga. eller vad tyckte ni för er som var där? någon som såg mig föresten? Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktist, lite senare ikväll ska jag väl åka till matti & lämna hans busskort för lottye lånade det igår när vi skulle åka hem. Blev väl rätt sent igår, men kul hade vi!
har bestämt mig för att fortsätta blogga lite mer nu, vad tycks om det då? hihi.
skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: julia

JA! :) fortsätt blogga! :D<3

2008-08-31 @ 15:26:17
Postat av: D

du hade kul där också, iaf när du var med mig :) <3

2008-09-01 @ 20:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: