måndag

hej sköna vårdag,
idag var en helt vanlig måndag. skola & så vidare.
tänkte berätta lite om igår, hann aldrig logga in och skriva. men iaf jag,tim & linfs var och kollade på dilara när hon hade teater. det var jätte kul & dilara var självklart jätte jätte duktig.
har tagit lite kort därifrån, som ja.. ligger där nere.
imorn har vi studiedag, skönt eller vadå? så efter tim har slutat imorn så ska vi hitta på ngt. & ska kanske träffa linfs en stund på dagen.
idag har min låtsas pappa (jimmy) kommit hem från italien, han hade varit där i några dagar med polare och kollat på fotboll. jag vet inte vad. men jag har inte precis saknat honom. HAHAHA. skojja.
ikväll ska jag ägna mig åt att plugga lite, men bara lite. taha.
men ja ja. det var allt för den här gången !

gårdagens & dagens bilder ;


1,2,3 & 4. teater bilderna
5. bästevän töntar sig
6. tim&jennifer (som gör jätte ful min HAHAH)
7. jenfs & linfs ute på promenad. (dilara som tar kortet)

Kommentarer
Postat av: anonym

kul med teater?
ha en bra dag

2008-04-22 @ 12:58:31
Postat av: jenfs

jarå, det var jätte skoj. min kompis Dilara var ju med i den. + att min bästevän & pojkvännen följde med och tittade . det kunde inte bli bättre. =)

2008-04-23 @ 12:32:12
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: