lite om mig

VAD...

hade du på dej idag? kss mjukis, ett linne & en adidas tjocktröja
har du gjort under dagen? inte gjort något än.
har du för frisyr? uppsatt

ska du göra innan dagen är slut? en massa

har du inte hunnit med idag? städat mitt rum, & ringt linfs 

ska du göra imorgon? kanske vara med linfs bästev

vill du göra i helgen? vara med bästev lr pojkvän

åt du senast? frukost


VEM...

kramade du senast? carolina

saknar du? bästevän

kysste du senast? pojkvän  
vill du spotta på? äckliga typer
gjorde dig arg senast? en person


ANTINGEN....

glass eller godis? godis

morgon eller kväll? morgon

skidor eller pulka? puuulka ;D hahahhaha

julfton eller födelsedag? födelsedag! :*          

häst eller hund? hund eller aa båda

hjortron eller blåbär? blåbär =)

sola eller bada? båda !

röd eller blå? röd


KAN DU....

simma fjärilsimm? ahaha kanske , jag tror de 

stå på ett ben? haha ehm ja!?

sjunga höga toner? jaa

rita snyggt? haha no no no.

baka? jappp.

göra volter? nope vill inte ens kunna

hoppa upp på en häst med sadel? haha jag tror det

ditt eget mobilnummer? ohyes !


HAR DU....

pallat äpplen?  jaop

tagit en främling på rumpan? haha nej vrf?

tappat någon värdefullt i toaletten? nej verkligen inte 

skrikit åt en lärare? nej, tror inte det iaf.

blivit dumpad? ja . 

förlorat någon nära vän? ja...

kysst någon o sedan ångrat dej? japp , det har man väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: