alla dagar, sen bloggen fuckade

hej, idag tänkte jag bara skriva jätte lite.
i onsdags när jag&linfs gick hem från skolan, så såg vi vårtecken. gud så skönt. vi såg blåsippor. har tagit kort på de, de finns där nere,
idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men får väl se.
just nu sitter jag & chattar med miranda sötnos , & äter jordgubbar. tihi.
men nu ska jag hoppa in i duschen,
puss pårej / J

dagens bilder ;

1. blåsippor
2. linfs i skogen. haha
3. linfs söta gubbe
4. linfs bästevän
5. mitt&carros söta hjärta

dagens dialog ;
peter (lärare) ; åh gud vilka blåa blommor?
dilara ; ja dom heter ju blåsippor?
jenfs n' linfs ; HAHAHHAA

Kommentarer
Postat av: miranda

måste du vara så söööööööööööt/fin ? :)

2008-04-04 @ 11:16:20
URL: http://murder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: