MIN DAG IDAG 29 OKTOBER

Dagens låt:  Kanye West - Good Life
Dagens dusch: snart ;)
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: foundation,puder,mascara
Dagens klädsel: 96 jeans,svart linne & grå kofta 
Dagens händelse: Tim trampa på en borste & den flög upp i hans ansikte & jag as garva xD
Dagens planer: prata i telefon med tim, sova
Dagens vill ha: en adidas tröja
Dagens saknad: att vara med Lina.
Dagens drog: 96 jeansen
Dagens tråkigaste: träffade en person som jag inte gillar just nue
Dagens finaste: Tim i min kss tjocktröja ;) mohaha. 
Dagens måste:  gå upp ur sängen
Dagens dricka: haha apelsin jucie 
Dagens köp: inget.
Dagens mat:  makaroner & köttfärsås 
Dagens kärlek: inget har hänt </3
Dagens mående: ganska bra, lite trött å seg bara ..

Kommentarer
Postat av: Nicole

vem är tim, jennifer ? :P

2007-10-31 @ 15:17:54
URL: http://niicoles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: