7 december

hejsan. <3
nu vare skit länge sen jag skrev, men jag har värkligen inte haft tid.
GAHAH, idag på so:n så fick våran lärare peter damp på mig,felicia & dilara.
Vi hade as kul, vi kunde värkligen inte sluta skratta. En kille i våran klass skulle säga tsunami men han sa salami & då började jag,felicia & dilara as garva.och sen sa peter ; men salami är korv. då började hela klassen skratta. & till slut så flyttade peter plats på oss (eller felicia) haha.Men jag fortsatte garva & peter sa till oss hela tiden. Det var den roligaste lektionen på läääänge. x) ikväll ska jag & felicia kanske ha film kväll . det ska bli jätte kul. vi ska typ sova över hos någon & hyra film & tjocka oss med godis. haha xD
men nu måste jag kila, telefonen ringer.

PUUUSS & KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: