Hej igen!!

Jag vet.. Ni har hört detta förut, men nu ska jag ta tag i detta igen. Har inte kunnat blogga något denna vecka pågrund av att jag har legat i feber och halsont. Ska upp till doktorn imorgon nämligen, har stora problem med halsen som måste kollas upp. Har haft halsfluss 2 gånger och körtelfeber en gång de senaste 4 MÅNADERNA! Hur sjukt är inte det? Fick ligga inne på midsommar afton liksom..

Just nu ligger jag i sängen, i min systers rum. Får inte sova någon annanstans för henne! På senaste tiden har jag börjat pressa Grey's Anatomy, vilket är ett väldigt bra program.
I helgen firade jag min kusin Caroline som fyllde 19år! Grattis igen och du ska veta att jag hade en riktigt rolig kväll. Tänkte slänga upp lite bilder från lördags kvällen. Enjoy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: