Nu ska jag ta tag i detta!

Hej!
Ni har hört det förut, jag ska skärpa till mig med bloggen. Har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga på senaste. Har verkligen ingen annan förklaring.
Just nu ligger jag i sängen, känner mig väldigt frussen. Det snöar och det är inte roligt.. Jag blir alltid på så dåligt humör när det snöar, väldigt irriterande när man har varit på stylist lektionen och gjort klart uppgiften och sen sätter sig och fixar sig lite. Så går man ut i detta väder, då när man kommit hem så ser man ju ut som man gjorde från början.
Idag har jag varit i skolan, men gick hem för att jag mådde så himla illa. Jag vet inte varför jag har gjort det de senaste dagarna. Nu ska jag kolla klart på Lyxfällan och försöka få tag i EmeliePuss ♥



Visst blev det fint? Ojuste, måste visa er hela vårat borste och pensel set vi fick idag utav Mac. Åh, Im in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: