Godmorgon!

Vaknade för inte så länge sen. Har precis ätit lite frukost tillsammans med Mamma och Micke. Idag ska jag förmodligen träffa en kompis inne i stan, fika och bara ha det trevligt eller så ska jag åka till pappa och hälsa på han. Överväger det mesta just nu.. Men vi får se hur det blir, med tanke på hur min far mår.

Nu ska jag alldeles strax börja fixa mig, kan slänga in en snabb dagens outfit lite senare när jag är klar. Innan dess kommer jag självklart att uppdatera lite mer eftersom det tar ganska lång tid för mig att bli klar har jag hört.. Haha, men ni får ha en jätte bra dag. Puss


Fin bild ifrån förra sommaren när min syster Denisé tog studenten.
På bilden: Min kusin Nicole, min syster Denisé och sen jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: