The answers


Filippez.blogg.se
Ursnygg header :D vart bor du? :)

Svar: Tackar! Jag har skilda föräldrar. Så jag bor på två olika ställen. Helt olika ställen, haha. Hos mamma bor jag i Tumba och hos min pappa så bor jag på Södermalm.

MatildaSimonette.blogg.se
Varför bloggar du?=)

Svar: Jag har bloggat sen tre-fyra år sen tillbaka. Förut hade jag bara min blogg som en "dagbok" där jag tänkte att jag skulle skriva ner alla minnen under alla år och sen läsa dom igen när jag blev gammal, haha! Men idag har jag nog bloggen för att skriva ut känslor, visa människor hur min vardag ser ut och vad jag vill göra i framtiden. Min blogg innehåller också väldigt mycket mode, shopping och vänner.

www.isabellaahh.blogg.se
Vilken sort musik lyssnar du på? :)

Svar: Jadu.. Jag är väl en såkallad all-lyssnare. Jag kan lyssna från techno till rock. Bara låten jag lyssnar på låter bra i mina öron. Jag är väldigt mycket "tjejen för lugn musik" också har jag fått höra.

Wiinkys.blogg.se
* favoritmat?
* favoritbok?
* favoritfilm?
* lyssnar du på rnb?

Svar: Hallådär! Jag har faktiskt ingen speciell "favoritmat".. Men bland det godaste jag vet är kycklingsallad tillsammans med vitlöksbröd. MUMS! Favoritbok? Hm.. Jag läser nästan aldrig böcker, och då menar jag aldrig. Men ett par har man väl läst. Men kommer tyvärr inte på någon just nu! Nu verkar jag som en riktigt tråkig människa, men jag har ingen favorit film heller. Är som sagt en "all ätare". Men en utav mina favorit filmer är Ps. I love u. Den filmen kan man gråta till i timmar! Som sagt, jag lyssnar på det mesta. Bara det låter bra i mina öron!

Lillastorasysterelin.blogg.se
Vart fixar du om dina bilder till headern ?

Svar: Jag fixar dom allt ifrån photoshop till picasa. Det är inte så väldigt ofta jag byter header, men när jag väl gör det så blir det nog någon utav dom två alternativen.

Grymmefolket.blogg.se
Jättefin blogg :) Hur mår du?

Svar: Tack ennu en gång! :) Blir lika glad varje gång jag får höra att jag har en fin eller bra blogg. Jag mår bra, ganska trött nu bara.

Ellanpetterssons.blogg.se
Visst älskar du mig jätte mycket? :) <3

Svar: Nej verkligen inte! Inte ett dugg.. Vad fick du det ifrån? Jag skoja min lilla vän. Klart jag älskar dig, alldeles för mycket ibland :)

Claudiias.blogg.se
Börjar med att säga, wow vilken snygg blogg du har! =)
1. Vad fick dig att börja blogga?
2. Sämsta/bästa med att blogga?
kram!

Svar: Tackartackar! :) Ni läsare gör mig så himla glad varje gång. Jag tror jag fick inspiration till att börja blogga genom vänner. Allt pratandes i skolan: åh har du sett vad "blablabla" har skrivit på sin blogg? Det sämsta med att blogga är när man är helt inne på bloggtorkan, när man har absolut ingen aning om vad man ska skriva.. Och när blogg.se har bestämt sig för att inte funka några timmar och håller bara på och krånglar. Det bästa med att blogga är att det är så himla kul att titta tillbaka på olika minnen man har glömt och att få så himla fina kommentarer av olika läsare. Dom posetiva kommentarerna man får ger en självförtroende vilket många tjejer i dagens läge behöver.

Lifebyewe.blogg.se

Är du modell har har du någon gång varit det? :)

Svar: Nej jag är inte modell men hade gärna velat, haha!

"Anonym" För dom som inte vågar prata..
Hur ser dina gymnasieval ut ? :)

Svar: Jag har nog redan berättat det här i bloggen men kan ta det en gång till. Jag har valt mitt första val som frisör, andra val make up linje och tredje val frisör igen.

Dirtysecret.devote.se
Hur sminkar du dig?
Använder du löshår?
Röker du?
Älskar din blogg. Pussssss!

Svar: Jag sminkar mig olika, det beror på vardag eller ute kväll. Om det är till vardagen så använder jag först concealer vilket jag lägger runt ögonen (vilket gör att man ser piggare ut) jag lägger också lite concealer tätt runt näsan. Efter det har jag oftast bara puder på över hela ansiktet! Målar ögonfransarna med mascara och använder mitt älsklings läppglans Glamshine. Ja jag har löshår, men inte som används jämt och ständigt. Alla har vi nog testat att röka, ska inte säga alla men.. Nej, jag röker inte! Tack, det värmer lika mycket varje gång. Älskar alla mina läsare! PUSS

"En anonym jäkel igen"

Säg två saker du skulle vilja ändra helt i ditt liv? :)

Svar: Det finns nog ingenting i mitt liv jag bara skulle vilja ändra på sådär. Men det finns saker jag skulle vilja få "ogjorda" och "glömt". Men tyvärr så lyder inte reglerna så här i livet..

"Anonym" Hm..
Vad är det pinsammaste som har hänt dig ? :)

Svar: Oj, det har väl hänt en massa pinsamma saker. Vissa saker som jag inte ens vill tala om! Men om jag nu måste så är väl en av dom pinsammaste gångerna när det satt en grymt snygg kille inne på ett fik som jag och min kusin var på. Jag hade precis köpt min latte och min muffin. Jag tog koppen full med latte i ena handen och min muffin i den andra. Jag ser att min kusin sätter sig nästan längst in i hörnan av cafét och jag börjar gå dit. Men jag tänkte gå lite långsammare så jag skulle hinna undersöka den "snygga killen" och tillslut fastnar jag så fast i blicken så jag ser inte att golvet höjer sig. Och innan jag vet ordet av tappar jag latte koppen som går sönder och sen ligger det latte på hela golvet.. Då skämdes jag något rejält!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Intressanta svar! Speciellt sista, vad sa killen då?



http://slipsens.blogg.se

2010-02-19 @ 09:16:37
Postat av: - Jennifer -

Svar: Tack! Haha killen reste sig upp och gav mig alla hans servetter. Haha! :)

2010-02-19 @ 11:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: